1 Ocak 2009 Perşembe

YILIN İLK KAYDI...


ÖNCELİKLE

SEN VE ARKADAŞLARIN, TÜKENMİŞ BİR ÜLKEDE,
ON YILDA, SIFIRDAN, 140 FABRİKA AÇMIŞTINIZ...
ISRARLA G.M.K....


YILIN İLK FIKRASI: "EVROPA BİRLİĞİ" (*)




Yıl 2050. AB Komisyonu Başkanı odasında otururken,yardımcısı içeriye heyecanla girer:

- Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine getirdi. OnlarıAB'ye alacak mıyız? Başkan:
- Yok canım, henüz olmaz. Git, duyur, tüm Türkiye İngilizce konuşacak, Türkçe'yi yasaklıyorum.
- Efendim, onu 5 sene önce yaptılar. Hatırlamıyor musunuz?
- O zaman Kıbrıs'ı versinler...
- Efendim, onu da 40 sene önce verdiler zaten...
- O zaman söyle Güneydoğu'ya özerklik versinler.
- Aman efendim, Türkiye'de Güneydoğu mu kaldı, 2020'de bağımsız bir devlet oldu ya orası zaten...
- O zaman söyle (sözde) Ermeni soykırımını tanısınlar.
- Efendim, sadece Ermeni değil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus, Ukrayna,Moldova soykırımını bile tanıdılar, hatta Çanakkale Savaşından dolayıİngiliz, Avustralya, Yeni Zelanda soykırımını bile tanıdılar ya... Nasıl unuttunuz.
- Hmm. O zaman söyle kokoreç yasaklansın.
- Aman efendim, onu yemeyi 2008'de bıraktılar.
- İsa aşkına, ya ne bileyim? Kınayı yasaklayın, yakmasınlar.
- Ooooo, beyefendi. Onu da çoktan bıraktılar. Başkan düşünüp taşınır ve:
- EEEE... DAĞITIN O ZAMAN AVRUPA BİRLİĞİ'Nİ...





(*) Alıntı

--------------------------------------------------------------






EK : Parası olanın doğalgaz sistemi kurabildiği bir ülkede, gençlerimizin de diğer vatandaşlar gibi Allah'a emanet olması normal değil midir? Her olay sonrasında olduğu gibi 1-2 gün konuşulacak, sonrada herkes olayına dönecek, ateş düştüğü yeri yakacak...Suçlu kim? Allah sabır versin...


Hiç yorum yok: