26 Eylül 2010 Pazar

Candaş Tolga IŞIK yazıyor..GÜMÜŞSUYU MÜFTÜSÜ


Önce haberi geldi…

“ÖSYM’nin yeni Başkanı Prof. Dr. Ali Demir oldu.”

*

Sonra fotoğrafı…

Gelenle gidenin fotoğrafını yan yana koy aradaki farkı gör:

Badem bıyık, sağ elde alyans!

*

Ardından ‘özgeçmiş’i…

“Ali Demir Konyalı, İTÜ mezunu, makine mühendisi, yüksek lisans yapmış, doktora, vesaire…”

Peki, nerde bu adamın mezun olduğu lise?

Yok.

Eski Başkan’ın özgeçmişine baktım:

“Prof.Dr. Ünal Yarımağan Galatasaray Lisesi mezunu…” yazıyor

Bunda niye yok?

*

İnternete baktım: Yok!

ÖSYM’yi aradım: “Biz bilmiyoruz, YÖK’e sorun…”

YÖK’ü aradım: “Ali Bey’e sorup size dönelim…”

*

İTÜ’den bir arkadaşıma rica ettim, iki dakika sonra geri aradı:

“Ali Demir’in özgeçmişi sistemde engellenmiş, girilemiyor!”

*

İyice merak sardı mı beni?

Ali Demir’i aradım: Telefonu kapalı

*

Bu arada perşembe oldu hala dönen yok!

YÖK Başkanı’nın Basın Danışmanı’nı aradım:

“Malum dün Ali Hoca yoğundu ben öğrenip size döneyim…” dedi.

*

Cuma oldu hala dönen yok!

Tekrar ÖSYM’yi aradım.

Başkan’ın sekreteri açtı…

Ali Demir’i rica ettim.

“Kim arıyor” dedi.

- Gazeteciyim, adım Candaş Tolga Işık.

- Bir saniye bekleyin…

- Başkanımın yanında bir milletvekilimiz var. Sizinle görüşemeyecek Candaş Bey…

- Üç gündür arıyorum. Başkanınızın hangi liseden mezun olduğunu

öğrenemiyorum da?

- Elbette, biz öğrenip hemen size dönelim…

*

Bugün pazar…

5 gün oldu, hala öğrenip dönecekler.

*

Milyonlarca insana hayatlarının en kritik sorusunu

soran kurumun başındaki adamın ortalama zekada bir insanın 3 saniyede

cevap verebileceği “Hangi liseden mezun oldunuz?” sorusuna

5 gündür cevap veremiyor olması ne acayip değil mi?

*

He bu arada cevaben dönmenize gerek kalmadı

Ali Demir’in İTÜ’deki lakabını öğrendim de…



Kaynak: Candaş Tolga Işık

Hiç yorum yok: