12 Nisan 2008 Cumartesi

ŞEYTAN ÇIKARMA "The Exorcist"



Güzel bir küçük kızın içine giren şeytanın çıkarılmasını konu alan dehşet dolu sahnelere işlenmiş korku filmini çok genç yaşlarımda seyretmiştim ve çok etkilenmiştim.

Bu filmi aradan geçen onlarca yıldan sonra bu günlerde çok sıklıkla hatırlmaya başladım.
Ülkemin içine girdiği dağılma sürecinin mensubu bulunduğum Türk ulusuna yakın bir gelecekte yaşatacağı dehşeti düşündükce hep bu filmi hatırlıyorum.

Flim kahramanı küçük kız gibi benim ulusumunda içine bir şeytan girdiği hissine kapılıyorum.

EMPERYALİZM ŞEYTANI.

Emperyalizmin şeytanı , ulusumu ele geçirmiş , inanılmaz yetenekleri , baş edilmez büyük gücüyle masum ulusumu mafa yok oluşa doğru onulmaz acılar içinde götürüyor.

Ulusumu devletimi eline geçiren şeytan diğer masum ulus ve devletleride ele geçirmiş veya geçirmeye çalışıyor gerekirse o şeytani gücünü kullanıyor ve acılar içinde ulusları kıvrandırıyor IRAK ta olduğu gibi.

Bu büyük ve şeytani güçle nasıl mücadele edileceğini bilemeyen onun kandırmaca ve hilelerinde inanan inandırılan halkım caresizlik içinde bir birini suçluyor ve bir biri ile çatışıyor.

Aslında bu şeytandan kurtulmanın yolunun , zavalı küçük kızı konu alan filimde olduğu gibi inancımızı muhafaza etmekten ve ulu önder ATATÜRK ün bize çok önceden bildirdiği gibi kendimize ve damarlarımızda ki asil kana güvenmemizden geçitiğini düşünüyorum.

Hepimiz bir ulusun parcaları olduğumuzu unutmadan içimize giren ve bizi ele geçiren hillebaz ve olağan üstü güçlü EMPERYALİZM ŞEYTANINI içimizden çıkarma için inancımızı ve elimizden gelen mücadeleyi vermekten ne pahasına olursa olsun vaz geçmeden bize ulusu ve vatanı veren o yiğit insanların yaptıklarını örnek almamız gerektiğini düşünüyorum.

Çıkaralım şu şeytanı içimizden tüm inancımızla ve bize bu vatanı bu ulusu verelerin o günlerde aynı şeytanla savaşırken dedikleri o inanç sözünü o yemini yüksek sesle söyleyelim .

YA İSTİKLAL YA ÖLÜM


Website counter

Hiç yorum yok: